Koningin Wilhelmina Boulevard 4, 2202 GR Noordwijk | Tel: +31 (0)71-3612253 | Lees hier onze 1,5 meter maatregelen

1,5 meter maatregelen

Welkom terug!

Leuk jullie weer terug te zien! Om de veiligheid van onze gasten en medewerkers te kunnen waarborgen, hebben wij onze werkwijze volledig aangepast aan de richtlijnen van het RIVM.

Hieronder vindt u een overzicht van de maatregelen die we hebben genomen:

 Hotel

  • In ons hotel laten we alleen gasten toe die bij ons overnachten.
  • De receptie is aangepast om de check in/check out goed te laten verlopen.
  • Bij voorkeur betalen per bank, pin of contactloos.
  • Wij vragen u vriendelijk, om zowel binnen als buiten, rekening te houden met de 1,5 meter afstand.
  • Er is uiteraard voldoende ruimte op het strand/boulevard en de fietspaden.
  • Als u van de lift gebruik wilt maken reken dan op meer wachttijd. Zolang de lift niet leeg is vragen we u nog even te wachten of anders de trap te nemen.

Hygiëne

  • Uw kamer wordt met extra aandacht schoongemaakt, mocht u deze service niet wensen te gebruiken, dan kunt u dit aan de receptiemedewerker laten weten.
  • Desgewenst kunnen wij op afspraak schone handdoeken naar uw kamer brengen.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Medewerkers wassen achter de schermen continue de handen met desinfectiezeep.
  • Algemene ruimtes worden extra schoongemaakt en gedesinfecteerd daar waar nodig.
  • Op meerdere punten in het hotel staan desinfectie stations, maak hier regelmatig gebruik van.
  • Alle handzeep in de openbare ruimtes is voorzien van desinfectiemiddel.
  • Alle medewerkers dragen handschoentjes en werken met professionele desinfecterende schoonmaakproducten.

Ontbijt en Diner

  • Het restaurant is aangepast zodat er minimaal 1,5 meter afstand tussen de tafels aanwezig is.
  • Wacht u bij de entree van het restaurant tot de gastvrouw of gastheer u naar uw tafel begeleid.
  • Uw tafel is altijd goed te bereiken, maar gaat u alstublieft niet door het restaurant lopen, dit geldt uiteraard ook voor uw kinderen.
  • Wij hebben een speciale dinerkaart gemaakt met specialiteiten van ons restaurant.
  • We vragen voor zowel voor het ontbijt als diner bij de receptie te reserveren. Zo voorkomen we opstoppingen.
  • Tafels en stoelen worden schoongemaakt na uw vertrek.
  • De medewerkers serveren gerechten en drankjes met gebruik van een serveertafel en bewaren zo afstand. We vragen u het daar zelf vanaf te pakken.
  • Natuurlijk is roomservice tijdens uw verblijf ook mogelijk.

Onze medewerkers zijn blij u weer te ontvangen en letten hierbij op de volgende punten:

  • Hebben geen fysiek contact met de gast of de eigendommen van de gast.
  • De 1,5 meter is leidend, we vragen de medewerkers elkaar en onze gasten aan te spreken mocht dit een keer vergeten worden.
  • Het medewerkersrestaurant is aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken zo ingericht dat onderlinge afstand wordt gewaarborgd.
  • Indien onze medewerkers niet helemaal fit zijn, betekend dat ze dan ook niet op de werkvloer aanwezig zijn.

Services

  • Onze sauna faciliteiten zijn voorlopig gesloten, hierin volgen wij de RIVM-richtlijnen.